vrijdag 18 november 2011

Favoriete herfstlakjes


Nu ik laatst aan jullie mijn parfum stash liet zien, dacht ik: nu kan ik net zo goed even verder gaan. Vandaag laat ik jullie mijn favoriete herfstlakjes zien. En dan bedoel ik: de kleuren nagellak uit mijn stash die ik het beste bij de herfst vind passen. Kijken jullie mee?



Ultimate favorite is natuurlijk Chanel's 531 Péridot, een fijne champagnekleurig lakje, dat soms groen oplicht. Verder neig ik naar najaarskleuren als groen en bruin (net als de herfstbladeren aan de bomen). Het zijn donkere kleuren, zonder gelijk té donker te zijn. De meeste zijn eigenlijk vrij basic (zonder shimmer) en zijn prima te gebruiken voor overdag.

Je ziet hier: Chanel Péridot, KOH Colours in Peace, Catrice Enter The Undergrowth, KOH Colours in Meditate, Catrice Caught on The Red Carpet en Catrice Just Berried!

Ik ben vooral weg van Caught on the Red Carpet van Catrice. Ik doe 'm vaak op als ik een avondje uit ben, het is een heel mooie dieprode kleur. Enter The Undergrowth is een fijne khaki kleur, die eigenlijk overal wel bij past.

Stuk voor stuk fijne lakjes, al heb ik met de lakjes van KOH wel sneller tipwear dan met de andere lakjes. Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte rood/roze kleur nagellak, maar ik kan niet echt iets vinden wat voldoet aan die beschrijving. Hebben jullie nog tips? Mag van alles zijn, van budget tot duur. Any thoughts?


Welk lakje spreekt jullie het meeste aan? Wat is jouw favoriete najaarslakje uit jouw collectie? (Misschien een nieuwe holy grail voor anderen die jij kan aanraden?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...