vrijdag 21 oktober 2011

FOTD: Movie night


Al een tijdje draag ik oogschaduwlooks zonder eyeliner en vandaag wilde ik graag m'n gel liner weer gebruiken. Deze look heb ik gedoopt tot Movie Night, omdat ik vanavond naar de film ga. Daarom is de look misschien meer iets voor de avond, maar ik draag een look als deze ook gerust overdag. Nieuwsgierig?

Voor deze look heb ik gebruik gemaakt van verschillende metallic en shimmer kleuren. Ik ben nog steeds zo ontzettend blij met m'n Sleek Au Naturel Palette. Ik vind het echt een aanrader. De kleuren zijn sterk gepigmenteerd en het kost echt ontzettend weinig.




 Op mijn oogleden heb ik drie kleuren gebruikt: de lichtste metallic bruine kleur is van Essence uit de NatVenTurista collectie, in mijn buitenste ooghoek en half op mijn oogleden heb ik de kleur Satin Taupe Frost van MAC aangebracht en in de crease en onder mijn ooglid de kleur Conker uit het Sleek Au Natural Palette. Afgemaakt met Eye Studio Lasting Drama Eyeliner van Maybelline in #Black en flink veel mascara van Rimmel Sexy Curves.

 
Ik vind het mooi dat de pigmentatie overloopt van licht naar donker. Ik draag het liefst shimmer kleuren, hoewel ik matte kleuren zelf ook heel erg mooi vind.


Op mijn lippen draag ik één van mijn favoriete lipsticks van het moment: Rimmel 065 Rosy Nude. Een perfecte nudekleur met rozige tint. Love it!

Face

MAC Studio Fix Fluid in #NC37
Maybelline Dream Mat Powder in 07 Sand

Eyes
MAC Satin Taupe Frost  
Sleek Au Natural Palette #Conker
Essence NatVenTurisTa
Lancôme Le Crayon Kohl in Noir

Rimmel Sexy Curves Mascara
Maybelline Eye Studio Lasting Drama gel liner in #black  


Lips
Labello Classic Care
Rimmel 065 Rosy Nude

Oh en voordat ik het vergeet: ik ga vanavond met een vriendin naar de eerste Nederlandse dansfilm: Body Language. Ik ben erg benieuwd hoe de film is!



Wat vinden jullie van de look? Love to hear you're thoughts!

Liefs,
Stay tuned,

4 opmerkingen:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...