zaterdag 26 november 2011

NOTD: Mysterious Woman


De zoektocht naar het perfecte rood-roze herfstlakje is gestaakt: ik heb 'm gevonden! Het is nr. 110 Mysterious Woman uit de vaste collectie van ANNY. De lakjes van dit cosmeticamerk zijn sinds kort exclusief te koop bij de Douglas! Maar is dit nagellakje bestand tegen tipwear and such?


 

Er bestaat altijd een risico met relatief (nieuwe) merken: of het is goed en je wilt alleen maar meer of het is waardeloos en je zit opgescheept met missers. Ik had eerlijk gezegd nog nooit van ANNY gehoord, maar ik denk dat het wel een solid name in de toekomst gaat worden.


Dit lakje droogt snel en na een paar dagen (ook na dagen werken) had ik nauwelijks last van chips of tipwear. En dat terwijl ik te lui was om topcoat er overheen te doen #impressive
Bovendien hebben de lakjes (net als Catrice) grappige en opvallende namen. I like!


Bij deze kleur volstaat één laagje eigenlijk al voldoende. Maar ik lak graag altijd twee laagjes, zij het voor de bescherming. Fijn voordeel: hij droogt heel snel. En dat is zeer goed nieuws voor yours truly, want ik ben nu eenmaal een tikje ongeduldig (ahum).

Ik weet het zeker: hier moet ik meer van gaan inslaan. En de keuze is reuze: in de vaste collectie van ANNY zitten 96 verschillende kleuren. 

ANNY kost €9,50 per potje van 15 ml.
 

3 opmerkingen:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...