donderdag 24 november 2011

Nieuw: Anny Nailpolish


Gisteren was ik even in de Douglas in Baarn en viel mijn oog op een gigantisch rek met prachtige nagellak. Een nieuw nagellak merk! ANNY is een Duits cosmeticamerk met een vaste nagellak collectie in maar liefst 96(!) tinten. Elke 6 weken verschijnt er bovendien een Trend Collectie met net wat opvallendere kleuren. Ik heb drie kleuren gekozen, benieuwd welke? Kijk dan snel even verder...




Het hoofdkantoor van ANNY bevindt zich in München. Hoewel ik dit jaar best een aantal maanden in München heb doorgebracht is het merk mij nooit zo opgevallen in de winkels! De nagellak kost €9,50 per potje van 15 ml. Niet heel duur als je bedenkt dat een gemiddeld OPI -lakje rond de €13 kost. Met je Douglas-card kun je bovendien 10% korting krijgen. 


Ik was nog op zoek naar een gouden lakje voor de feestdagen en vond deze in nr. 455 Goldfinger. In het eerdere artikel dat deze week verscheen gaf ik aan nog op zoek te zijn naar een rood-roze lakje en deze vond ik in de kleur nr. 110 Mysterious Woman. Voor de afwisseling koos ik voor een mooi zacht pastel lila lakje. Ik ben ontzettend benieuwd naar deze nagellak. Er zullen dus hier z.s.m. NOTD's en een uitgebreide review worden geplaatst.


1 opmerking:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...