donderdag 20 oktober 2011

Online tips: Photography & Fun

Weheartit.com
Elke dag struin ik talloze websites en blogs af, om de mooiste, leukste en grappigste dingen op te zoeken. En zo dacht ik: waarom deel ik niet gewoon die dingen met jullie? En voila, in deze reeks Online tips deel ik mijn laatste obsessies met jullie, gewoonweg per thema. En het thema van vandaag is photography & fun.

Ik ben zo iemand die super geïnspireerd kan raken door mooi beeld en sterke quotes. Voor deze blog probeer ik veel beeld zelf te maken door te fotograferen maar bij artikelen zoals deze zoek ik graag er beeld bij. Eén van mijn favoriete adresjes daarvoor is WeHeartIt. Bij velen van jullie vast al bekend, maar toch. Ik ben dol op die site! Ik kan uren nieuwe foto's bekijken. Een beeld zegt meer dan duizend woorden en ik vind het leuk om te zien hoe mensen worden gefotografeerd en wat ze zelf op beeld vastleggen!

Hetzelfde eigenlijk geldt voor Pinterest. Ik heb deze website een tijd geleden ontdekt en I'm so hooked. Ik kijk er eigenlijk elke dag op. En weet je wat er zo leuk aan is? Je kunt je eigen boards maken met een verzameling van de beelden die jij leuk vind. Uren en uren kan ik hier naar kijken. De afbeeldingen zijn trouwens gecategoriseerd op verschillende onderwerpen. Naast de mooie foto's zijn er ook geweldige quotes te vinden!




Nog zo'n fijne website is justlittlethings. In het Nederlands hebben we een gezegde dat zegt: wie het kleine niet eert, is het grote niet weert. Oftewel: wanneer je kleine dingen niet kunt waarderen dan ben je grote dingen eigenlijk niet waard. En dat is wat deze site je aan wilt helpen herinneren. Koester de kleine gelukzalige momenten! So true. 




 
Ken je dat? Dat je een leuke film zit te kijken en je hoort een mooi liedje. Alleen weet je niet van wie het is, op die momenten dat je 'm absoluut wilt downloaden. What Song, kan je daarbij goed helpen! Via deze site kun je gemakkelijk de playlist bij je favo film zoeken. Hierbij de link bijv. van de playlist van de film Letters to Juliet. Handig toch?



Ik ben een hopeloze romanticus. Zo eentje die erg blij wordt van liefdesbrieven. Unsent Love Letters verzamelt liefdesbrieven die nooit zijn verstuurd. Mensen die van een afstand bewonderen, maar nog niet de moed hebben gevonden om die persoon dat te vertellen. Dus vertrouwen ze hun gevoelens toe aan het papier, hoewel ze de bijzondere brieven niet versturen. Desondanks is het een bron van inspiratie en maakt de liefde de wereld net weer even wat leuker! Toch zitten er soms pijnlijk eerlijke brieven tussen, van onmogelijke liefdes, a lá Romeo & Julia. L'amour est fou.


 
Dit zijn een aantal van de sites die ik zoal bezoek. De volgende reeks zal zijn shopping, daarna volgt er nog één over beauty. Hebben jullie nog andere thema's voor mij waar ik mijn tips over kan delen? Love to hear your thoughts as always!

Liefs,
Stay tuned,

1 opmerking:

  1. Dankje voor de sites, ik ga meteen kijken!
    Weheartit ken ik wel, maar de rest nog niet.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...