maandag 20 juni 2011

NOTD: Italian Love Affair

Zwoel, verleidelijk, girly en lief, zijn de woorden die in me opkomen bij dit romantische lakje van OPI. Dit lakje is afkomstig uit de 'vakantie'-lijn van OPI, waar ik hier al eerder over schreef. En omdat de zon zich vandaag eindelijk weer laat zien (We missed you!) hierbij een lief, fris lakje. Meet Italian Love Affair!

Dit Ć¼berzoete suikerspin kleurige roze lakje is echt een perfecte aanvulling op mijn nagelak stash. Het voordeel van roze nagellak vind ik altijd dat het makkelijk draagbaar is (tenzij je voor neonroze gaat, maar das een heel ander verhaal). Very romantic, no?

Hoewel een ander misschien de kleur iets te girly, zou vinden is het helemaal mijn stijl. De kleur is trouwens matroze met een licht metallic finish. Zelf houd ik niet zo van mat, dus heb ik er m'n OPI topcoat overheen gegooid voor wat extra glans en natuurlijk bescherming.


Tja, OPI-lakjes... Need I say more? Zoals gewoonlijk, lakt het kleurtje prima, al heb je bij deze variant toch echt twee laagjes lak nodig voor een mooie dekking, omdat deze toch net ietsje transparanter is dan haar zusje Miami Beet. Hij droogt snel en ik heb geen last van tipwear of chips. Very nice, mi piace molto! Enkeltje Italiaanse Riviera, please...

Italian Love Affair
kost €13,95 en is verkrijgbaar bij parfumerieĆ«n en o.a. Sephora.

Benefits
- blijft lang zitten
- droogt snel
- laat geen strepen achter
- makkelijk kleurtje, ook om te combineren met outfits

Overwegen  
- de prijs van het lakje
- de kleur, want niet iedereen houdt van zoet roze

En wat vinden jullie van het kleurtje?


Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een bedrijf of merk. 
Voor meer informatie, lees mijn disclaimer


5 opmerkingen:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...