dinsdag 10 april 2012

Uitslag Lush Winactie Lente Pakket


Dankzij Lush mag ik voor Influence een lente pakket vergeven. Heel leuk om te zien dat zoveel mensen hebben meegedaan! Ontzettend bedankt! Ben jij in de prijzen gevallen?

 

Om het zo eerlijk mogelijk te doen, heb ik gebruik gemaakt van de Random Number Generator. De computer trekt een winnaar en die is gevallen op comment nummer 4: Little Joy! 

Van harte gefeliciteerd! Ik heb je een DM gestuurd en jij ontvangt spoedig het Lush lente pakket. Heel veel plezier ervan! Voor degenen die niet hebben gewonnen, niet getreurd er zullen snel weer winacties volgen.


Stay tuned!
Liefs
 

7 opmerkingen:

  1. Sorry dat ik nu pas reageer. Maar ik sta op het punt te bevallen en moest met vals alarm naar ziekenhuis... en weer geen baby helaas...
    Maar ben heel blij met de prijs! Ik ge mezelf heerlijk vertroetelen met die fijne spulletjes! Had je al wel gemaild na de DM :)
    Heel erg bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...