donderdag 20 januari 2011

Musthave: Ik ♥ van jou omdat...

Picture: Merel & Mus. All rights reserved.

Het is nog geen Valentijnsdag, maar ik stuitte op dit leuke boekje die ik toch heel graag met jullie wil delen. Ben je romantisch ingesteld, maar ben je niet echt in staat een liefdesbrief neer te kladden? Maar houdt je wel van DIY's en scrapbooks/moodboards maken? Dan is dit zeker wat voor jou!

Picture: Merel & Mus. All rights reserved.
Dit vrolijke boekje is een leuke, originele manier om je lover te vertellen waarom je hem of haar nu zo ontzettend leuk vindt. Er zijn vragen die je kan beantwoorden, maar ook er is ook ruimte voor tekeningen, foto's, plaatjes of andere herinneringen.
Picture: Merel & Mus. All rights reserved.

Ik vind dit zo cute! Ik overweeg echt om 'm te kopen. Ik ♥ van jou omdat... kost €14,95 en is te koop via o.a. Bol.com. Zelf heb ik een doosje thuis op mijn bureau staan waar ik spulletjes/briefjes/dingen in bewaar die bijzonder en liefdevol voor mij zijn.

Wat vind jij van het boekje? Ben je zelf verliefd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...