vrijdag 21 januari 2011

Diary | A peek into my life...

Kijk mee naar wat ik zoal deed deze week...


Deze week was het vooral de eerste dagen leren, leren, leren wat de klok sloeg. Het laatste tentamen moest nog worden gehaald voordat ik zometeen begin met afstuderen. En dit boek is/was zo saai.. Vreselijk! Maar ik heb me er doorheen geslagen met natuurlijk een beloning in het vooruitzicht! Ik ben naar Make Up Store geweest. Daar komt één deze dagen een post over, dus houd het in de gaten!

Verder heb ik mijn nagellakjes uitgezocht en opgeborgen (in die leuke potjes van Blond Amsterdam). Ik heb ontdekt dat ik eigenlijk best heel veel lakjes heb, terwijl ik niet eens zo'n nagellak addict ben. Tijd dus voor een stash foto reeks binnenkort!

En yes, ik heb mijn 'koffer' ingepakt voor een weekendje München. Dit keer wil ik echt(!) wat goede foto's maken voor het reisartikel, met mijn favo spots en winkels uit München. Ik ga mijn best doen, echt waar :-)


En tot slot wilde ik jullie een kiekje van mijn lieve kat Julia niet onthouden. Ze is dol op mijn zwarte fleecedekentje en ze houdt vanaf haar warme positie alles en iedereen in de gaten.

Ik ga zo op weg naar München. Zie jullie snel, iedereen een fijn weekend gewenst!



Stay tuned!


Follow Influence

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...