zaterdag 22 januari 2011

Very Vintage by Pupa - Limited Edition Spring Collection 2011


I love the fifties. Ik ben veel te jong om ooit in die tijd te hebben geleefd, maar het die tijd is voor mij wel een heel grote inspiratiebron. Ik ben gek op Audrey Hepburn bijvoorbeeld, zij is voor mij één van de iconen van de jaren vijftig. Ook cosmeticamerk Pupa liet zich door o.a. Audrey Hepburn, Grace Kelly en Jackie Kennedy inspireren. Daarom ontwikkelde Pupa een speciale limited edition spring collection, om je vrouwelijkheid te versterken en te mogen benadrukken!



De collectie ziet er lekker girly uit, waarbij roze duidelijk de hoofdrol heeft in deze collectie. De collectie bestaand uit drie kleuren oogschaduw, een eyeliner, lipsticks in drie kleuren en blusher en nagellakjes.

Silky and Pearly baked Eyeshadow duo €17,50
- 01 Grace Pink/Silver
- 02 Icon Brown/Pink
- 03 Glamour Apricot/ Gold

Very Vintage Glossy Eyeliner €15,72
Extrablack Glossy Eyeliner

Very Vintage Sheer lipstick €17,95
- 01 Cosmopolitan Fuchsia
- 02 Nude Rose
- 03 Coral Dream

Maxi Silk Effect Illuminating Blush Trio €22,00
- 01 Celebrity Peach
- 02 Very Vintage Rose

De Pupa Very Vintage Limited edition spring collectie ligt eind januari 2011 in de winkels. Kijk op pupa.nl voor een verkoopadres bij jou in de buurt.


Hoewel ik zelf eigenlijk weinig roze draag, lijken mij de blush en de lipstick echt zeer het proberen waard! Wat vind jij van de collectie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...