zondag 23 januari 2011

Shoplog: Make Up Store


Na een tentamenperiode is het nu eenmaal heerlijk om daarna je even uit te leven met shoppen. Dit hielp mij trouwens ook erg toen ik aan het leren was: iets om naar uit te kijken. Nu het laatste tentamen achter de rug is, besloot ik een bezoekje te brengen aan de Zweedse cosmeticawinkel Make Up Store. In Amsterdam hebben ze in de Heiligeweg een brandstore van het merk. Ik had er nog nooit iets gekocht, maar desondanks heb ik er heel goede verhalen over gehoord en natuurlijk foto's gezien via andere blogs. Dus het werd hoog tijd om mijn stash aan te vullen met Make Up Store!

Het is echt een heel klein winkeltje in een heel klein straatje! De Make Up Store zit in dezelfde straat als de MAC - brandstore en is gelegen aan een zijstraat van de Amsterdamse Kalverstraat. The Make Up Street, zou je dus kunnen zeggen.


Hoewel ze heel veel fijne spulletjes hebben, heb ik uiteindelijk toch gekozen voor oogschaduws. Make Up Store is niet super goedkoop, zo kost één oogschaduw maar €16, maar het zijn wel grotere doosjes dan bijvoorbeeld MAC. Ik heb ook nog gekeken naar een vloeibare highlighter, al ging die een beetje boven mijn budget. Iets voor de volgende keer dus.



Heel leuk: ze verpakken alles in zwart Make Up Store vloeipapier, die ze besprenkelen met parfum. Zo lekker! Elke keer als ik het tasje opende om te kijken rook ik die zoete geur.



Dit zijn ze dan! Ik heb twee kleuren oogschaduw meegenomen. Echt een naam hebben ze niet. Geen idee dus hoe ze heten. Maar de linkerkleur is een beetje bruin/roze met veel shimmer en de rechterkleur is een groen/grijze tint. Ik was instant verliefd toen ik deze kleuren zag. Wat mij opvalt aan Make Up Store is dat ze heel bijzondere tinten oogschaduw hebben, echt unieke shimmer oogschaduws die je niet ergens anders ziet. Ik heb er een paar in de winkel geswatched op mijn hand en het viel me op hoeveel pigment ervan af kwam. Ik denk dat MAC en Make Up Store qua kwaliteit wel een beetje hetzelfde zijn.

Met flits.


Zonder flits.








Ik ben er echt onwijs blij mee. Groen en bruin zijn eigenlijk de kleuren die ik het meest draag normaal gesproken. Ik vind het vooral leuk dat ik nu ook een bruine oogschaduw heb gevonden met een roze ondertoon.



Wat vinden jullie van Make Up Store? Heb je er wel eens wat gekocht?

Ps. Ja, ik ben nog steeds bezig met mijn no-beauty-buy (voor zeker een maand) maar ik had Make Up Store bonnen gekregen van mijn lieve collega's @  Ze.nl. Zo lief!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...