dinsdag 26 oktober 2010

Review: De mini's!



Afgelopen weekend ging ik naar München en zoals vaak als ik maar een weekendje weg ga, dan neem ik meestal alleen handbagage mee. Maar wat is het nadeel van handbagage en vliegen? Juist, die irritante doorzichtige 1 liter zak, waar maar weinig vloeistoffen in kunnen. Altijd lastig, voor beautylovers zoals ik. Gelukkig zijn er fijne mini beautyproducten verkrijgbaar die makkelijk mee op reis kunnen! En die moest ik natuurlijk even voor jullie testen...
Onlangs kreeg ik een heel fijn pakketje van Pink Lady Make Up, een superfijne webshop die heel veel bekende merken voor minder aanbiedt. Dit zet erin: Bourjois Volume Glamour Mascara, L'Oréal Glam Shine Blush Lipgloss en een mini Herôme Nail Remover. Wat vond ik er van? Lees mee!



Bourjois Volume Glamour Mascara

Verpakking:
Dit schattige mascaraatje wordt geleverd met een mini keycord wat je aan je mobieltje kan hangen. Misschien leuk voor tieners, zelf vond ik het een beetje overbodig.De verpakking is chic zonder al te veel poespas. Heel belangrijk: hij is makkelijk te openen en te sluiten. Bij het borsteltje werd ik op het verkeerde been gezet. Bij eerste aanblik zag ik dat hij het borsteltje erg dik was. Ik dacht dat hij dus enorm zou klonteren, maar gelukkig! Dat gebeurde niet. Het borsteltje is soepel, al moet je wel een paar extra laagjes opbrengen voor een zo goed mogelijk resultaat.

Het resultaat:
Mijn wimpers werden inderdaad dikker. Normaal kies ik altijd voor een mascara die je wimpers langer maakt, maar dit beviel mij ook goed! Vollere wimpers geven een dramatisch effect wart ook heel mooi is met een eyeliner. Zoals gezegd heb je wel meer laagjes nodig en eventueel halverwege de dag is het echt noodzakelijk om even te verversen. Anders zijn je wimpers na het einde van droog. Pluspunt: een regenbui'tje kan deze mascara doorstaan! Het gevreesde panda-effect bleef uit. I like!

Pluspunten:
- soepel en lekker dik borsteltje
- fijn en makkelijk in gebruik
- handig handbagsize formaat
- doorstaat een regenbui

Minpunten:
- meer dan één laagje is nodig
- moet halverwege de dag ververst worden

Aanrader? Ja.


L'Oréal Glam Shine Blush (Nr. 153 Candy Pink)

Verpakking:

Ik kende L'Oréal's Glam Shine al wel, maar deze variant is iets nieuwer voor me. In eerste instantie was ik een beetje in de war, omdat ik dacht dat het behalve een lipgloss ook een créme blush was. Maar deze is iets te roze en te plakkerig om 'm als blush te gebruiken. Nadeel van de zilveren opdruk is dat hij altijd vervaagd na een tijdje. Maar het flesje zelf blijft mooi.

Het resultaat:
De lipgloss van L'Oréal Glam Shine is altijd heel plakkerig. Het smeert fijn uit, een dikke laag heb je dus niet nodig. Eten, drinken en zelfs zoenen doorstaan de test! (Al is je vriendje met het laatste misschien ietsje minder blij). Het fijne van de Glam Shine glosjes van L'Oréal vind ik altijd dat ze veel pigment hebben en ook echt veel kleur afgeven. Eén van mijn grootste irritaties is als de kleur van lipgloss heel mooi lijkt in de verpakking, maar je er niks van terug ziet wanneer je ´m opsmeert. Hiermee dus niet het geval. Deze variant is een mooie opvallende kleur roze. Ik houd heel erg van roze lipgloss en deze is net niet te vel, maar toch lekker aanwezig.

Pluspunten:
- Mooie kleur/pigmentatie
- Goede kwaliteit: blijft lang zitten
- Kissproof
- Weinig laagjes nodig

Minpunten:
- Beetje plakkerig

Aanrader? Ja.



Herôme Caring Nail Polish Remover

Verpakking:
Ik ontving van dit product de mini versie (dus niet helemaal hetzelfde als het plaatje hier), dus kan ik hier niet heel veel over zeggen. Het is handig om mee te nemen, dat wel.

Het resultaat:
Net als de topcoat van Herôme ben ik over de nagellakremover ook niet heel erg te spreken. Het is niet bar slecht, maar ook niet heel goed. Normaal gebruik ik de remover van Trind en daar is mijn lakje zo vanaf in een mum van tijd. Bij Herôme's nagellakremover moet je wat meer geduld hebben. Bij mij resulteerde dir in: heel veel boenen en maar watjes wegwerken. Ik ben er niet kapot van en ik gebruik voortaan gewoon mijn vertrouwde Trind.

Aanrader? Nee.
PS: Er komen nog foto's van de mascara en lipgloss look! Die kan ik nu niet uploaden :-)

Dit artikel bevat producten die zijn opgestuurd door een bedrijf of merk. Voor meer informatie, lees mijn disclaimer.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...