donderdag 28 oktober 2010

Haartrend: Ombre hair

Beeld: JustJared.com

Lang leve de uitgroei! Ik ben helemaal weg van deze haartrend op dit moment. Diverse celebs waaronder Odette Yustman, Rachel Bilson en Eva Mendes zijn al grote fans van deze haartrend, waarbij het haar van donker naar licht is gekleurd. Wat vind jij ervan?



Was het eerst nog een beetje trashy om met een flinke uitgroei  in je haar rond te lopen, nu is het helemaal hot! Geen zin in uitgroei, je kunt het natuurlijk ook een beetje stijlvol door een kapper laten doen. Persoonlijk vind ik dit kleur-overloop-effect het mooist bij brunettes. Bij blondines vind ik persoonlijk het contrast te groot, al zijn er natuurlijk zo z’n uitzonderingen.




Wat vind jij van de haartrend? Heb je zelf al zoiets of zou je het willen? Mij lijkt het me heel erg stijlvol, maar ik vrees dat je er het wel erg goed moet laten onderhouden wat je veel tijd en geld gaat kosten.
Heb jij het ervoor over?


UPDATE: Wil jij weten hoe je jezelf dit kapsel kunt laten aanmeten? Kijk dan hier.

1 opmerking:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...