maandag 18 oktober 2010

Leuke webshop: Mimco

Click on the picture to enlarge. Pictures courtesy of Mimco.co.uk. All rights reserved.

Ken je Mimco al? Ik heb deze van oorsprong Australische webshop al een tijdje in de smiezen, en goed nieuws: ze versturen nu ook naar Nederland. Mimco verkoopt geen kleding maar wel hele mooie accessoires. Eerlijk is eerlijk, erg goedkoop zijn ze niet. Maar zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen!

De webshop verkoopt tassen, schoenen, sieraden en zonnebrillen en nog veel meer andere dinfgenvan eigen merk. Vooral de sieraden zijn een lust voor het oog: grote, opvallende kettingen die een simpel shirtje of jurkje compleet kunnen opvrolijken. Wat ik erg leuk vind aan het merk, is dat het een heel eigen stijl heeft waardoor het erg designer-like aandoet. Je ziet er niet aan af, dat het geen Prada of Gucci is, want het oogt wel bijzonder.
Dus, heb je een creditcard (met tegoed) en ben je bereid eventjes te wachten (het duurt 7-21 dagen voordat het pakketje is aangekomen) dan moet je zeker een poging wagen.
Ik blijf stilletjes wachten totdat ze PayPal toevoegen! Tot die tijd kan ik me verlekkeren aan al het moois!

Zelf een kijkje nemen? Kijk op www.mimco.com.au 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...