zondag 17 oktober 2010

Weekend breaker: shoplog!

Click on the picture to enlarge.

Hopelijk hebben jullie net z'on fijn weekend als ik. Normaal gesproken heb ik door stage haast geen tijd meer om te shoppen maar ik zag vrijdagavond nog wel de kans om naar de Hennes en Mauritz en de Rituals te gaan. Ik heb een nieuwe camelkleurige jas (die ik nog moet ophalen). Ik ben er ontzettend blij meer, alleen het enige nadeel: de voorzijde bij m'n hals valt nogal open en alleen een sjaal is niet genoeg. 


 Vandaar dat ik dit prachtige bontje heb gescoord bij de Hennes en Mauritz die me deze winter moet gaan warm houden. Ook zag ik bij de Hennes en Mauritz deze grove, groene/zwarte stenenketting. Hij staat supermooi op een heel simpel shirtje. Statement kettingen zijn de trend dit najaar, dus je begrijpt: ik moest op z'n minst één opvallende ketting hebben. En ik wilde heel graag een goede massage olie. Niet alleen voor m'n lief, maar ook voor mezelf erg handig. Bij stressvolle tijden (zoals deze week!) zit mijn nek en schouders vaak compleet vast. Ik heb 'm al uitgeprobeerd, de review volgt later deze week!


Ik probeer me nu een beetje in te houden qua shoppen, zeker omdat ik volgend weekend naar München ga. Tot die tijd even een shopping dieet. 

Btw, ik ben van plan om een mini-studio aan te schaffen voor het maken van productfoto's. Op die manier komen ze er mooier op te staan :-)

Fijn weekend verder,

Stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...