maandag 28 mei 2012

Summer to-do-list

Beeld: weheartit.com
Geheel in traditie van vorig jaar, is het tijd om ook deze keer een zomer to-do-list te maken. Met deze heerlijke temperaturen in Nederland krijgen we alvast een voorproefje. Nu kan ik helemaal niet meer wachten! Dit is wat ik deze zomer ga doen...

Zo weinig tijd, zoveel te doen! Elke zomer neem ik me heilig voor heel veel dingen te willen doen. Maar het voordeel van een lijstje is dat je de leukste dingen opschrijft en je die ook echt probeert te doen.
  •  Dagjes naar het strand! Heerlijk uitwaaien, zonnen, wandelingen over het strand, ijsjes halen, je zelfgemaakte lunch verorberen en dineren op het strand. 
  • Zoveel mogelijk foto's maken! Niet alleen ter inspiratie voor mezelf, maar ook leuk voor op de blog.
  • Experimenteren in de keuken. Dit jaar wil ik bijv. dolgraag zelf ice-tea maken! Yum!
  • Etentjes organiseren voor mijn vrienden. En daarbij natuurlijk goed leren koken.
  • Een boottripje maken. Heerlijk op het water en hopelijk met veel zon!
  • Aan mijn eigen boek werken
  • Een dagje naar de dierentuin of een ander pretpark. Het is al lang geleden dat ik dat heb gedaan. 
Wat zijn jullie plannen voor de zomer?


3 opmerkingen:

  1. Plaats je een receptje voor die ice-tea? ♥

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thnx voor je comment! Uiteraard zal ik het recept op de blog plaatsen ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen om te doen! Ik zou verschillende dingen ook nog doen in de zomer
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...