dinsdag 7 juni 2011

Zomer to-do-list


Hoewel ik nu bezig ben met m'n scriptie 24/7, verlang ik elke dag naar de zomer. Vrijheid, zon en weken zonder verplichtingen voor me. Who's with me? Om mezelf een beetje op te peppen - en tevens de rest van de mensen die nog even hard voor school blokken - heb ik een zomerlijstje gemaakt met dingen die ik echt wil/moet doen deze zomer! Check it out...



Misschien herken je het wel: je hebt allemaal ideeën in je hoofd, van dingen die je wilt doen, maar als je er eenmaal tijd voor hebt, vergeet je ze of je maakt er geen tijd voor. Daarom heb ik besloten om een lijstje met voornemens te maken van dingen die ik wil doen voor komend seizoen!
  1. Een citytrip maken/doen met mijn vriendinnen. Hoor ik daar, Londen? Parijs?
  2. Een (zomer)concert bezoeken, outdoors dus
  3. Een playlist maken van leuke muziek die ik non-stop op repeat kan zetten
  4. Zoveel mogelijk leuke events aflopen, hetzij voor werk/ hetzij voor fun. Liefst beide!
  5. De tourist uithangen in een stad in m'n eigen land die ik nog niet heb bezocht
  6. Een cupcake workshop volgen
  7. Een fashion/beauty/foto - scrapbook maken. Vergeet het elk jaar, dus high priority!
  8. Iets actiefs doen in de buitenlucht: tennissen/zwemmen/strandwandeling
  9. Een nieuwe fotocamera kopen (spiegelreflex) en leren hoe ik 'm moet gebruiken
  10. Beginnen aan het schrijven van mijn boek!
Wat zijn jullie plannen voor deze zomer?

1 opmerking:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...