vrijdag 15 oktober 2010

MNY


Ik zag deze fantastische post op één van mijn favo beautyblogs MissLipgloss. Zij ontving info en producten over de nieuwe (jongere) make-up lijn van Maybelline, die zeer binnenkort verkrijgbaar is in ons kikkerlandje. Ik raakte razend enthousiast over wat zij schreef en goed nieuws (voor mij) het is ook in Duitsland verkrijgbaar zijn! En laat ik nu net volgend weekend in München zijn!
Ik heb even gekeken en ze verkopen de budget make-up lijn bij de Duitse drogisterijketens DM en Budni. Ik hoop heel erg dat ze daar MNY verkopen in die filialen. Maar goed, München is een grote stad dus dat moet wel.
Wat ga ik halen? Hieronder mijn verlanglijstje!

Lipbalsem nr. 159 Parelcoral
Color Gloss nr. 170 Grapefruit Pink
Color Gloss nr. 289 Dark Pink
Color Gloss nr. 365 Coral
Oogschaduw nr. 737 (turkoise) Lagoon Green

Oogschaduw nr. 317 Coral
En voor de rest ga ik kijken wat ik nog meer erg leuk vind! Ik ben heel benieuwd naar de prijzen en het aanbod. Ik heb gezien dat er een DM-winkel op het Karlsplatz zit, dus ik ga zeker even langs!
Wil je meer weten over MNY? Kijk dan even op MNY.com!

Wat vind jij van de make-up lijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...