dinsdag 19 oktober 2010

Binnenkort in de winkel: Jij tegen mij

Beeldcredit: Nanja Toebak - Uitgeverij Mouria

Misschien ken je Jenny Downhams boek Voor ik doodga wel. In opvolging van deze bestseller, verschijnt er per november haar tweede boek: Jij tegen mij. In dit boek lezen we het verhaal van Mikey en Ellie, twee jonge mensen uit twee totaal verschillende werelden…


Het verhaal
Jij tegen mij vertelt het verhaal van Mikey en Ellie. Hij is arm en werkt als bordenwasser in een restaurant. Zij komt uit een rijk gezin en is bezig met haar eindexamens. Hun families worden gescheiden van een gruwelijk geheim. Ze zullen moeten kiezen: hun liefde voor elkaar of voor hun familie, voor háár broer of voor zíjn zus.

Dit, zover de aankondiging, er zal nog meer info volgen. Maar ik ben heel erg benieuwd naar dit boek!  Volgens mij is het spannend. Voor ik doodga, Jenny Downhams eerste boek, heb ik ook gelezen, al vond ik dat best een zwaar boek. Ik hoop dat deze dat niet zo heel erg zwaar is. Toch houd ik zelf erg van verhalen waar een spannend element in zit zoals een conflict (familiegeheim, arm vs. rijk). En, wat denk je? Is het ook iets voor jou? 

Jij tegen mij is verkrijgbaar vanaf 15 november en kost €16,95. 


Houd Influence in de gaten, binnenkort verschijnt er een recensie!  


Houd jij van thrillers en/of spannende boeken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...