donderdag 21 oktober 2010

Review: Chloé

Beeldcredit: Coty Cosmetics.

Onlangs kreeg ik van m'n lieve collega Jet een lekker geurtje: Love van Chloé. Ik heb nog nooit een parfum van dit merk gehad, maar volgens mijn collega was het echt iets voor mij. Geuren zijn natuurlijk vrij persoonlijk, dus ik was razend benieuwd of dit ook daadwerkelijk iets voor mij was...

De verpakking

Het parfumflesje (en het doosje) hebben een chique uitstraling die passen bij de stijlvolle vrouw van nu. Het flesje is versierd met een gouden kettinkje. En onderin staat het logo en de naam in het gouden embleem gegraveerd. Het slanke silhouet en de nude, roze vloeistof maken het flesje extra vrouwelijk.


De inhoud
Deze aangename, poederachtige geur is heel licht en sensueel, bloemig met topnoten van oranjebloesem, musk en roze peper. Het parfum is sterk, maar niet te zwaar. Je hebt dus niet veel nodig om het parfum goed te ruiken. Mijn collega Jet had gelijk: dit is echt een geur die bij mij past! Het parfum ruikt als een vers boeket en dat vind ik heerlijk!
Het product
Love by Chloé is verkrijgbaar bij o.a. Douglas en Ici Paris XL. Goedkoop is het geurtje niet: €76 voor 50 ml. Leuk dus om te krijgen, niet echt om te kopen. Tenzij je natuurlijk een geldboompje in de achtertuin hebt staan. Ik ga er dus heel zuinig mee doen!

2 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit, de parfums die ik lekker vind zijn altijd duur haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel jammer, dat je vaak betaalt meer betaalt voor het merk dan voor de inhoud. Want ik weet dat het vaak veel minder kost om het parfum te maken, dan voor de prijs waarvoor het wordt verkocht. Maar het blijft idd lekker :-)

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...