vrijdag 22 oktober 2010

Holland Beauty Awards 2010



Wat heeft de postbode me toch ontzettend blij gemaakt! Altijd leuk om uitgenodigd te worden en al helemaal voor zo'n event als dit! Wie van jullie beautybloggers gaat nog meer...? Zie ik je daar?



Wat was ik blij dat ik gisteren deze uitnodiging ontving. Dit jaar worden er voor het eerst de Holland Beauty Awards georganiseerd. Tijdens dit event worden diverse producten uitgeroepen tot de beste beautyproducten door de consument (wij dus!). Een avond vol beauty en bloggers, daar moet ik bij zijn natuurlijk. Ook zijn alle hoofdredacteuren van Grazia, Beau Monde, Cosmopolitan, StyleToday (website), Marie Claire en alle andere vrouwenbladen vertegenwoordigd.

Nu alleen nog de juiste look en de juiste outfit bij elkaar sprokkelen (Suggesties geven, mag hoor!) En bidden dat mijn laptop op tijd is gemaakt (heb ik weer, hij is kapot...)

Wie gaan er ook? Het lijkt me superleuk om alle bloggers in het echt te ontmoeten. Meet you there?

Stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...