woensdag 21 december 2011

NOTD: Lilac Powder


En alweer het laatste lakje in de reeks gorgeous nagellakjes. Nu ik erover nadenk merk ik dat ik vrij weinig paarse lakjes heb (geloof drie ofzo) terwijl het ik het één van de mooiste kleuren voor nagellak vind. Vooral deze tint Lilac Powder is erg pretty op mijn nagels.
 
 Op de foto draag ik twee dunne laagjes, voor slechts één laag is dit lakje toch net iets te transparant. Hoewel ik moet zeggen dat dat vaak het geval is met lichtgekleurde nagellak maar dat terzijde ;-) Voordelen van ANNY nailpolish is dat het snel opdroogt, goed blijft zitten, na enkele dagen pas minuscule chips of tipwear. En dat alles zonder topcoat. Qua kwaliteit aardig vergelijkbaar met OPI.




De kleur bevat een subtiele glans wat ik eigenlijk wel mooi vind. Een te mat effect zou voor dit effen lakje een tikkeltje te saai zijn. Alle lakjes van ANNY hebben een breed penseeltje waardoor het aanbrengen in no time gefixt is. Ideaal voor ongeduldige types like yours truly :-)


En je begrijpt: nu wil ik alleen maar nog meer lakjes van ANNY. Enfin, de keuze is reuze met de overige 93 (!) lakjes uit de vaste collectie. Beware...
 

2 opmerkingen:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...