zondag 28 oktober 2012

Sunday's Pick


Wat gaat het weekend toch snel! Dit weekend werd ik overvallen door nostalgie. Het najaar is dé tijd om wandelingen te maken door het bos (hallo zuurstof!) en vandaag had ik zin in een ouderwetse marathon met één van de series waar ik vroeger gek op was.

Ik heb de hele serie van The O.C. op DVD en dit weekend it was calling me. Herfstthee erbij en kijken maar! Ik vind het zo jammer dat de serie van de buis is, want ik vond het echt een serie met leuke personages én een goed verhaal. 

Ik heb tevens een nieuwe hobby: smoothies maken. Het is niet zo dat ik er continu mee bezig ben, maar het is wel zo verdomd makkelijk. Magere yoghurt, vers fruit en een stylish rietje en you're good to go. Met mijn nieuwe blender is het een fluitje van een cent. Mijn favoriet? Yoghurt, framboos, kiwi, aardbei en een paar blaadjes basilicum (voor een extra kick). Easy way om aan je weerstand te werken.

Een oldie but a goodie: één van mijn favoriete manicure. Je zag 'm al eerder hier voorbijkomen. Het staat ontzettend chic en het is weer is wat anders dan één kleur. Ik wil 'm ook graag 'ns maken maar dan in combinatie met één van van de nieuwe OPI Skyfall lakjes, The Living Daylights.

Ondertussen ben ik druk bezig met verhuisplannen. Jaja, over niet al te lang verhuis ik eindelijk naar Amsterdam. Dus nu ben ik druk op zoek naar (woon)inspiratie en probeer ik niet al te veel te freaken maar te plannen. Verhuistips zijn altijd welkom folks :-)

1 opmerking:

  1. Leuk dat je in Amsterdam gaat wonen! T is echt een super stad om te wonen vind ik zelf :) En the OC vond ik vroeger ook een hele goede serie, maar om een of andere reden kan ik van geen enkele serie de afleveringen twee keer kijken zonder me te vervelen...

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...