zaterdag 13 oktober 2012

A Little Bit Of Joy


Terwijl buiten de blaadjes van de bomen vallen, probeer ik uit alle macht om niet ziek te worden. Best een opgave, want mijn energieniveau is ver gezakt en ik heb inmiddels een family size pack zakdoekjes en kilo's aan fruit en vitaminepillen aangeschaft. Maar het geeft me ook de kans om lekker op de bank een boek te lezen, afleveringen van New Girl, Revenge, Gossip Girl én Grey's Anatomy te kijken.



Ik ben dol op geurkaarsen. Deze beauty's doen me denken aan kerst en ze ruiken zalig! Naar mijn mening moet je voor (betaalbare) geurkaarsen echt bij de IKEA zijn. Elk jaar koop ik een groot aantal in: ze blijven lang branden en in tegenstelling tot crappy geurkaarsen, ruik je deze wel écht.


Moleskine move over! Deze mooie boekjes zijn minstens zo goed en stiekem nog veel mooier. De Leuchtturm1917 noteboekjes zijn er in verschillende formaten en kleuren. Je kunt ook kiezen of je ruitjes-, stippen- of streepjespapier wilt hebben. Ze kosten ongeveer €14,50 per stuk. Zelf koos ik voor dit mooie boekje met streepjes en een harde cover in de kleur 'Korenblauw'. Nice, huh?



Cadeautje voor in huis, deze leuke theepot! In deze dagen drink ik erg veel thee (mijn favoriet is Jasmijn Aardbei) dus deze komt zeker van pas. Hij is niet van Blond Amsterdam maar hij lijkt er wel veel op. Ik vind 'm erg vrolijk in ieder geval.

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...