vrijdag 14 september 2012

Delicious: snelle snack


Soms wil ik een lekkere snack, maar wel eentje die gezond is. Daarom ben ik verslaafd aan dit nieuwe delish gerechtje! Het is snel, het is heel lekker en je kunt het ook nog eens omtoveren tot onderdeel van je (avond)maaltijd!



Oke, wat heb je nodig?

Ingrediƫnten:
Amandelen (of andere niet-gezouten noten)
Basillicum (ook lekker om peterselie te gebruiken)
Olijfolie
Citroen (voor het sap)
Peper & Zout
Feta kaas
 
Ready? Set? Go! Het is zo simpel dat ik geen eens hoef uit te leggen hoe ik het heb gemaakt. Gewoon mixen, dat is het lekkerste! Je kunt dit ook eten als avondmaaltijd. Hoe? Neem dezelfde ingrediƫnten en mix ze met tuinbonen en couscous voor een vegetarische meal.

Ik heb in elk geval een gezonde snack gevonden!

1 opmerking:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...