zaterdag 15 september 2012

Saturday afternoon


Wat is nu beter dan wakker worden en beseffen dat het weekend is! Tijd om even bij te komen van de leuke maar ook drukke week. Het is al een tijdje geleden dat ik ben wezen shoppen. Hoog tijd voor nieuwe dingen dus. Kijk je mee?



Voor dagelijks gebruik heb ik mijn fijne Zoeva-kwastenset. Maar de kwasten van de HEMA vind ik zelf ook niet verkeerd. Ok, eerlijk is eerlijk, ze halen het qua kwaliteit niet bij de Zoeva, maar ze zijn wel budgetvriendelijk en fijn in gebruik. Ik kocht deze 'soort van' stippling brush omdat ik het zat werd om foundation met een platte kwast aan te brengen. Nog een budgettip: ik ben al jaaaaaren fan van de wenkbrauwgel van de HEMA. Ze zijn er nu in 3 kleuren: bruin, transparant en donkerbruin (laatste zie je hier). Ik wissel poeder en gel graag af en ik denk dat ik nu weer in mijn 'gel-fase' zit. Ik vind vooral het effect erg mooi: gepolijst, zonder dat het té netjes word (lees: fake). 
Ik ben verslaafd aan series kijken! Zoals ik al aangaf in mijn voorgaande artikel ben ik (ongeduldig) aan het wachten op de nieuwe afleveringen van series uit Amerika. Ondertussen vermaak ik mezelf prima met seizoen 6 van Gilmore Girls. Heerlijk! Ik lach me rot om die idioot snelle dialogen van Lorelai en Rory.

 
New in: twee fijne colbertjes van H&M. In mosgroen en donker marine blauw. 
Altijd fijn zulke basics!

Verrassing op zaterdag: een leuk pakketje! Twee nieuwe producten van The Body Shop: een bodyscrub én bodybutter. Ik ben nu al verliefd op geur. Perzik! Mega zoet, moet je van houden, maar I do! Er komen wat beauty-artikelen aan btw! :-)

Fijn weekend allemaal! 

2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk pakketje! Die blazers van de H&M zijn ook super!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie spullen! Ik ben erg benieuwd naar de perzik scrub en butter!

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...