zaterdag 21 juli 2012

What's in my bag?


Het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie heb laten zien wat ik zoal meeneem in mijn tas. Het is zomer (al zou je dat met een blik op het weer in Nederland niet zeggen) en dat betekent dat ik toch wat andere dingetjes meeneem. Kijk je even mee?



Eerst zeulde ik veel meer mee, maar ik ben de laatste tijd veel selectiever geworden. Het is tenslotte veel meer zoeken naar spullen als je meer meeneemt. Altijd bij me: mijn portemonnee, sleutels (niet op de foto), agenda (Moleskine - niet op de foto - vergeten!) en natuurlijk deo. De Invisible Duo van Nivea vind ik erg fijn.

Ik ben helemaal verslaafd aan de Beauty Mists van The Body Shop. Ze kosten €9 per 100 ml (goede prijs qua verhouding vind ik). Mijn favoriet is de Vanille, maar ik wissel ook af met Strawberry en Moringa. Weird feitje: ik spray ze ook graag op mijn kussen als ik ga slapen. Ze zijn zo heerlijk!

Beste aankoop ever: mijn Ray-Ban sunnies! Ik heb 'm deze periode vaak in mijn tas. Wellicht hoopvol & optimistisch voor als de zonnestralen toch willen doorbreken? Who knows. 


 
Als een kind zo blij ben ik met mijn nieuwe pouch voor mijn HTC smartphone. Ik vind die roze sterretjes zo cute! En je raadt nooit waar ik 'm vond... gewoon bij de HEMA! Geweldige winkel vind ik dat. Budget, oer Hollands en toch erg vernieuwend. Vind er vaak de leukste dingen. Kostte iets van €7.



Verder:

Zenner
by Tom Sebastian Sensative borstel en witte clip

Beauty bag Dior Addict lipstick, Catrice lipgloss, Zoeva brush

Card holder met visite kaartjes
 

1 opmerking:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...