zondag 22 juli 2012

Mijn favorieten uit de H&M Najaarscollectie 2012



Gisteren kreeg ik de gids binnen van de nieuwe H&M najaarscollectie. Hoewel ik al een tijdje niet meer iets bij H&M heb gekocht werd ik wel heel enthousiast toen ik de nieuwste trends zag. Geen donkergrijs en saaie tinten, maar (bordeaux)rood, koraal en klassiek zwart. Hierbij een selectie van mijn meest favoriete items!

Hoog op mijn wishlist, een stoere bikerjacket! Ik ben nu eenmaal een echt meisje-meisje (lees: ladylike stijl) maar ergens zit ook een stoere chick inside of me, die zich ook zeker wil uitleven met stoere jasjes zoals deze. Leuk om een preppy jurkje een stoere touch te geven!

Ik houd heel erg van hakken. Maar de laatste tijd grijp ik steeds vaker naar comfortabele schoenen. Deze flats vind ik erg leuk! Nog liever zou ik flats hebben met studs, maar deze zijn ook prima. Ik zou ze combineren met een skinny jeans. 


Koraal = liefde! Wat ben ik blij dat H&M heeft gekozen voor vrolijke prints, ook in het najaar. Ik word altijd een beetje moedeloos van de najaarskleuren. Buiten is het al grijs en grauw, waarom zou ik dat dan ook aantrekken! Deze koraalkleurige rok vind ik heel erg mooi. Heb je de mooie print gezien? Love!

Okee, eerlijk is eerlijk: deze ketting lijkt erg veel op de ketting die ik in Rome kocht. Maar hij is zo mooi! Misschien toch maar een oogje dichtknijpen? Gezien: deze ketting met een simpel bloesje geeft de illusie dat je een versierd kraagje hebt. Stylish!



Wat is jullie favoriete item?

3 opmerkingen:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...