zondag 1 juli 2012

In Love: LOTT. Gioielli


Ik ben dol op sieraden. Net als met kleding zijn sieraden ook veelzijdig: je hebt statement pieces maar ook subtiele sieraden die je een heel gepolijste en chique look geven. Ik ben vooral fan van het laatste. Mijn nieuwe crush zijn de sieraden van LOTT. die helemaal in deze stijl passen.

Naar eigen zeggen maakt LOTT. eigentijdse doch tijdloze sieraden. Ik ben vooral gevallen voor de eenvoud ervan. Het doet me denken aan de ketting van het merk Van Rycke
die ik heb. Er is niet heel veel bekend over het merk, ik weet wel dat het in 2010 is opgericht.

Het mooie van deze sieraden is dat ze vrij exclusief zijn en niet zomaar overal te vinden zijn. Nog iets wat mij aantrekt. De sieraden zijn vrij minimalistisch met een enkel bedeltje of steen en ze zijn verkrijgbaar in zilver, goud en rosegoud. De prijzen zijn best fors, zo kosten armbandjes € 37,95 en kettinkjes € 64,95 maar ik vind dat wel passen bij zo'n mooi sieradenmerk.


Mijn favoriet uit de collectie is het cross armbandje, die tevens ook verkrijgbaar is als ketting. Heel simpel, maar erg mooi aan je pols. Ik heb 'm gepast en gezien bij Pracht in Utrecht en heb 'm met pijn in mijn hart niet meegenomen. Ik wil deze sieraden namelijk heel graag voor mijn verjaardag! 



De sieraden zijn o.a. te koop via het web via Jewels&More en Echt iets voor mij.

Check de website voor de actuele collectie en verkoopadressen.


Wat is jullie indruk? Hebben jullie een bepaald sieradenmerk waar je helemaal weg van bent?

 

5 opmerkingen:

  1. Ik ben meer van de simpele kettingen met een hele opvallende en originele hanger eraan haha ;) Maar toch is zo'n subtiel zilveren armbandje wel heel mooi moet ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit soort subtiele sieraden zie je nu wel heel veel. Het 'unieke' is er wat mij betreft daardoor wel vanaf. Wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie sieraden! Ik ben echt gek op deze stijl. Klein maar fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi! Ik houd wel van subtiele sieraden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk merk:D Vind de subtiele sieraden altijd wel erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...