maandag 4 juni 2012

Speel met stijl: sportief

Credit: Whiskey Soaked.
Ik weet niet wat het is, of het nu komt omdat het EK voor de deur staat of omdat ik de sportieve 'vibe' die we terugzien in het straatbeeld gewoon zo cool vind. Hoe dan ook, ik voel me steeds meer aangetrokken tot sportieve items gemixed zoals de gave Isabel Marant sneakers!

Mijn stijl - voor zover ik daar al van kan spreken aangezien ik geen modemeisje ben - valt nog het meeste te vergelijken met die van Blair Waldorf meets Olivia Palermo. Preppy, chic en vrouwelijk. Maar de laatste tijd zie ik steeds vaker items waarvan ik denk: JA! Maar waarvan ik mij serieus afvraag of ze me zullen staan.

Maar hoe maak je sportief nu mooi en toch vrouwelijk? Ik vond daarbij o.a. mijn inspiratie in de show van Stella McCartney waarin opvallend veel strakke lijnen en cut-out-tops waren te zien. 



Ook van de modereportage in de Nederlandse Vogue werd ik erg enthousiast. Ja, het ziet er aan de ene kant uit alsof je je opwachting maakt om warm te gaan lopen, maar anderzijds vind ik het ook echt ontzettend laidback en sterk overkomen.


Aan de ene kant is het zo niet mij, aan de andere kant probeer ik ook te begrijpen waarom het mij toch aantrekt. Ik denk dat het de combinatie van eenvoud en minimalisme is, gecombineerd met een strakke designs en interessante stoffen. Iets wat ik mezelf alleen niet zo snel zie dragen zijn de broeken met streep van Philip Lim. Ligt het aan mij of is het iets te veel trainingsbroeken-associatie?


Ik ben heel benieuwd naar jullie stijl en wat jullie van de sportieve trend vinden?

Verander je vaak van stijl of heb je -net als ik - vooral één vaste stijl?

1 opmerking:

  1. Ik heb vooral men eigen stijl, maar als ik een trend zie die ik graag zie dan verwerk ik dat erin!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...