zaterdag 2 oktober 2010

Mini shoplog


Het is weekend en dus 'ns hoog tijd om te gaan shoppen! Voor wie het nog niet wist, vandaag is het National Glamour Day, en dat betekent voordelig shoppen met maar liefst 20% korting bij 31 merken. Omdat ik een beetje spaar voor vliegtickets enzo, moet ik me een beetje inhouden, maar toch fijn dat ik wat korting kon meepakken bij Rituals. Ik had al heel veel goede verhalen gehoord over de Rituals Bed & Body Mist, dus ik was erg nieuwsgierig om die 'ns uit te proberen.

En ein-de-lijk!! Mijn bestelling van ShopVIP.com is ook afgeleverd, ik had namelijk een prachtige Ti Sento-ring besteld. En, wat vinden jullie ervan? Ik ben er helemaal verliefd op.
Tot slot heb ik mooie bijpassende roze nagellak van OPI gekocht. Het is nr. A15 en hij heet Dulce de Leche, ik heb 'm gekocht bij Sephora. Voor alle nagellakfans en iPhone bezitters: wist je al dat OPI een hele leuke application heeft? Hiermee kan je digitaal je allerlei OPI-kleuren op je hand uitproberen. Isn't that lovely?


Fijn weekend!
Stay tuned,

5 opmerkingen:

  1. Thnx! Ik ben echt blij met de Ti Sento ring. Het is echt een wonder, maar hij past aan mijn ringvinger. Had ik niet verwacht met m'n kleine handjes :-) Fijn weekend! - X0

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I was looking for a very long time for the perfect shade of pink. Guess I have found it! -X0

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...