maandag 18 juni 2012

ShopTip: Zoola Ring Holders


Waarom je sieraden in een bakje opbergen als het ook veel leuker kan? Afgelopen week liep ik in de Expo tegen de superleuke ringhouders van Zoola aan. Deze 'beeldjes' verzamelen je mooiste ringen bijeen zodat ze niet kwijtraken. Ook erg handig voor als je verloofd of getrouwd bent. En het leuke is, er zijn nog verschillende modellen!


De ringhouders zijn uitgevoerd in het zilver en zijn verkrijgbaar in o.a. een paraplu, een hond, een kat, een giraffe, een muis en een konijn. Hoe cute! Ik wilde het liefste het katje mee naar huis nemen, maar ik heb het uiteindelijk niet gedaan. Misschien dat ik toch maar eens hard terug ga rennen? De Zoola ring houders kosten €7,95 per stuk en zijn o.a. te koop bij Expo. Indien niet voor mij, dan is het zeker ook een leuk cadeau (wedding gift anyone?)
Welke vind jij het leukste?







1 opmerking:

  1. Ah, ze zijn allemaal zo schattig! :D Ikzelf heb het hondje voor Kerstmis gekregen, maar vind de paraplu misschien wel de leukste.

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...