zondag 18 maart 2012

Lush Rose Jam Bubbleroon


Ik ben dol op badderen, en wie 'bad' zegt, zegt Lush. Helaas, helaas, hebben we deze winkel nog steeds niet in Utrecht (maar daar gaat hopelijk verandering in komen?) dus bij elk bezoekje aan Amsterdam, ga ik even bij Lush naar binnen. Never empty handed! Deze keer nam ik de Rose Jam Bubbleroon mee! Bubblelicious :-)



De Rose Jam Bubbleroon zijn één van de nieuwe producten van Lush.
'Liefhebbers van rozen kunnen hun hart ophalen. De geur van deze bubbleroon is gebaseerd op het originele Turkse recept van rozenjam.' - aldus Lush.
Sounds nice! Ik heb een zwak voor bloemengeuren en dan met name Roos (waar ik mijn naam aan dank!)

Rose Jam Bubbleroon is een mooie vervanging voor SuperStar, een fijne bar die exclusief (limited edition) tijdens de Kerstcollectie verkrijgbaar was. Rose Jam Bubbleroon zijn twee roze bolletjes en het ruikt zo ontzettend lekker! Elke keer als ik 'm gebruik ruikt de hele badkamer naar rozen. Hij is ook zuinig in gebruik: elke keer brokkel je een stukje af en laat je kruimels in bad vallen.

En het allerleukste? Rose Jam Bubbleroon zorgt voor een schuimbad! Dus terwijl jij lekker relaxt in bad wordt je ook nog eens omgeven door bubbels. I like :-)

Naast deze rozen bubbleroon, zijn er ook andere varianten. Wat dacht je van Green Bubbleroons (met de geur van versgemaaid gras, een vleugje sinaasappel en bergamot) of Yuzu and Cocoa Bubbleroons (met de geur van cacao, tonka, grapefruit, bergamot en kokosolie). 

De Bubbleroons kosten €5,95 per 100 gr. Welke geur spreekt jullie het meeste aan?

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...