woensdag 28 maart 2012

LOTD: Green Feather



Voor mijn doen een keer wat anders dan anders. Namelijk een look met meer kleur! Zoals jullie misschien wel weten ben ik meer een fan van aardetinten en blijf ik meestal ver weg van felle kleuren, maar vandaag had ik zin om een wat andere look te maken!



Voor deze look heb ik een heel erg mooie olijfgroene kleur van Essence gebruikt. Normaal gesproken gebruik ik dit budgetmerk weinig, maar deze kleur 52 Olive Garden is onwijs gepigmenteerd en daardoor heel erg mooi! Deze heb ik geblend met een donkerbruine oogschaduw van Make Up Store in mijn crease. Op mijn onderste wimperrand heb ik een paarse kleur uit het Rituals Amethyst Palette aangebracht. Alle kleuren zijn shimmer, maar dat vind ik eigenlijk wel mooi bij zo'n look.



Door het zonnige weer draag ik eigenlijk steeds minder gezichtsmake-up. Hoe fijn! Hoe beter mijn huid hoe minder ik nodig heb. Alleen op mijn T-zone draag ik een heel klein beetje foundation. De natuurlijke warmte in mijn huid heb ik benadrukt met mijn nieuwe bronzer van MAC Bronzing Powder in Golden. Een bronzer waar ik echt superblij mee ben! Hij is mooi lichtbruin met een subtiele shimmer.



Eyes
Too Faced Shadow Insurance
Essence 52 Olive Garden
Make Up Store eyeshadow (kleur onbekend)
Rituals Amethyst Collection Palette (paars)
Max Factor False Lash Effect mascara #black
 
Face
Mix van L'Oréal Lumi Magique (Pure Beige) én MAC Studio Fluid Foundation NC37
MAC Bronzing Powder in Golden
Bobbi Brown concealer in Natural

Lips
Chanel Aqua Lumière 48 Bali
Maybelline ColorSensational Luscious Gloss in 410 Peach Sorbet
 
Wat vinden jullie van de look?
Liefs!  
 

1 opmerking:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...