dinsdag 13 maart 2012

Inspiratie en addictions!

Photo: weheartit.com

Heerlijk vind ik het om nieuwe dingen te ontdekken! Niet alleen geeft het mij inspiratie ook  heb ik een aantal nieuwe verslavingen ontwikkelt die ik graag met jullie wilde delen in een klein artikeltje. Herkenbaar?
 

Draw something
Dankzij vriendin C. ben ik echt verslaafd aan deze app! Ik was niet zo onder de indruk van Wordfeud, maar Draw Something (wat nu écht populair is) vind ik wel ontzettend leuk. Het concept is heel simpel. Je kiest een woord uit een lijstje met suggesties en dit woord moet getekend worden. Vervolgens stuur je deze tekening naar je vrienden en kunnen zij hem raden. Voor elke tekening die wordt geraden krijg je muntjes (hoeveel hangt af van de moeilijkheidsgraad van het gekozen woord). Superleuk en hilarisch! Zo moest ik van de week 'Kate Moss' tekenen. Het is een soort van hints alleen dan door te tekenen. Ik raad 'm zeer aan!


Revenge 

In Nederland is deze serie (nog) niet op de buis, maar ik zie het als een potentiële kanshebber voor Net 5. De serie draait om Emily Thorne die een strandhuis huurt in het luxe strandgebied The Hamptons in Amerika. Ze wordt buurvrouw van de rijke familie Grayson. Hoewel Emily als the new kid wordt geïntroduceerd, is ze bekender met de buurt dan wordt gedacht. Ze veranderde haar naam van Amanda Clarke naar Emily Thorne, toen haar vader werd opgepakt en levenslang kreeg voor een misdaad die hij niet heeft gepleegd. Met haar nieuwe identiteit heeft Emily maar één doel: wraak nemen op de mensen die haar vader erin hebben geluisd. En laten dat nu onder andere 'toevallig' haar nieuwe buren zijn. Een spannende serie over verraad, familie, schuldgevoelens en leugens. De serie wordt opgeleukt door Emily's knappe buurjongen Daniel Grayson en de idyllische omgeving van The Hamptons. Een serie á la Prison Break meets Desperate Housewives. I like!


TheFancy

Natuurlijk kennen jullie inmiddels Pinterest wel, maar ken The Fancy ook? Hetzelfde soort concept - een online pinboard - alleen dan gericht op mannen. Toch vind ik het ontzettend leuk om te zien wat de andere sekse dan zoal post. Veel inspiratie voor design, gadgets maar ook ruimte voor mode (zowel voor mannen als voor vrouwen). 

Wat zijn jullie current verslavingen/inspiraties?
 
Liefs!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...