maandag 20 februari 2012

Colorblocking @ Sacha!

De lente laat nog even op zich wachten maar in de winkels en online is de lente-inspiratie al volop aanwezig. Zo ook bij Sacha, waar ik het ene na het andere felgekleurde item zag. De colorblocking trend blijft gewoon doorgaan.



Zelf zou ik dit laarsje niet zo snel durven dragen, maar ik vind 'm wel ontzettend gaaf! Persoonlijk vind ik het altijd heel leuk als vrouwen kleur dragen, daar kan ik echt heel veel respect voor hebben. Het is vrolijk en valt op alsof ze met hun kleding willen zeggen: hier ben ik. Boots €89,95

En voor wie écht durft... Deze okergele boots zijn geïnspireerd op de pistol boots van Acne. Trend bij het schoeisel van nu: de rits aan de zijkant in plaats van de binnenkant. Misschien even wennen (en vooral een tikje verwarrend bij het aantrekken) maar wel heel stoer! Boots €99,95

 Sexy, hoog en kleurrijk! Deze pumps zijn één van mijn favorieten uit de collectie. Extra fijn zijn de verstelbare bandjes voor extra stevigheid rondom je enkel. Pretty en redelijk budget!! Pumps €49,95

 Gotta love clutches. Ze zijn makkelijk, niet al te groot en dus ideaal om je telefoon, make-up en dergelijke te stashen. Dit kleurrijk exemplaar kost €29,95.

 Missoni-alert! Deze vrolijke ballerina is ideaal om je voeten rust te gunnen na het dragen van killer heels. Voordeel van ballerina's is ook: past zowel bij een broek als jurkje. Yours truly houd van flats, al is het moeilijk om een paar te vinden die echt goed zijn! Ballerina's €39,95. 

Kijk voor de gehele collectie in de webshop! Colorblocking, iets voor jou of niet?

1 opmerking:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...