zondag 11 december 2011

Personal: those busy days


Waarschijnlijk vragen jullie je af waarom er de laatste week veel minder updates zijn. Sorry, echt sorry, dus het leek mij wel handig dit even met jullie te delen. Ik heb het de afgelopen tijd ontzettend druk gehad. Ik ben nog steeds hard op zoek naar een baan en ik heb hier en daar wat gesprekken gehad, dus dat is allemaal nog steeds volop in de running. Maar de laatste tijd was het echt vliegen, rennen, draven.



En ik heb deze week iets meegemaakt wat ik vrijwel nooit heb. Writersblock! Zo irritant. Herkenbaar voor mijn mede-bloggers wellicht? Dus ik schakel nu graag ook jullie hulp in: welke (soort) artikeltjes zou je graag willen zien? Hoe overwonnen jullie je writersblock.
Ik ga er vanuit dat het tijdelijk is, er komen sowieso wel een aantal reviews aan waaronder nog een lakje van ANNY en de nieuwe lijn van Biodermal.


Ik weet niet of het komt omdat het 't bijna het einde van het jaar is, maar het is allemaal even a little too much. Als ik vrij ben, moet ik echt mijn rust pakken. En als ik niet vrij ben ren ik van de ene afspraak naar de andere of ik ben aan het werk.

Maar ik ga mijn best doen het bloglove-niveau weer omhoog te krijgen en jullie te voorzien van de dagelijkse portie Influence die nodig is. Mochten jullie nog tips hebben of onderwerpen die je graag wilt zien laat het mij dan even weten :-)

Liefs,
Stay tuned,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...