vrijdag 9 december 2011

NOTD: Goldfinger


Ik word best vrolijk van deze tijd van het jaar. Versierde straten en winkels en straks misschien wel de eerste sneeuwvlokjes? Het najaar en de winter zijn de leukste seizoenen om te spelen met verschillende outfits en natuurlijk de bijbehorende accessoires en make-up. Vandaar vandaag een vrolijk en feestelijk lakje uit de collectie van het nieuwe nagellakmerk ANNY: Goldfinger. Kijken jullie mee?



Goldfinger is alweer het tweede lakje uit mijn shoplog van de afgelopen tijd. Ik was nog op zoek naar een feestelijk gouden lakje. Glitters en goud doen het in mijn ogen altijd goed op je nagels voor feestjes. En nog fijner is dat het bij iedereen vaak goed staat.


Tot nu toe ben ik erg tevreden over de lakjes van ANNY. Ze drogen snel op en ik heb nauwelijks last gehad van tipwear. Wat wel opviel is dat Goldfinger erg transparant is! Ik heb hier drie lagen op en ik vind het nog steeds vrij transparant. Wel iets om rekening mee te houden dus. Zelf vind ik het subtiel en dus wel mooi, maar wil je echt opvallend gouden nagels zul je voor iets anders moeten kiezen.
Goldfinger bevat geen flakies, maar wel een mooie gouden glans. Je kunt dit lakje natuurlijk wel combineren met andere (glitter)nagellak. Of je gebruikt Goldfinger als feestelijke topcoat.

ANNY kost €9,50 per potje van 15 ml.

Wat vinden jullie van het lakje?


2 opmerkingen:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...