donderdag 1 december 2011

Online tips: Beauty

Photo: weheartit.com

In deze reeks Online tips deel ik mijn laatste obsessies met jullie, gewoonweg per thema. Ik struin zelf graag talloze websites af, op zoek naar de leukste dingen. Het thema wat ik nog niet had gehad is natuurlijk beauty. Wat zijn mijn online aanraders? Kijk snel verder...



Met stip op nummer 1 voor mij, is de Duitse webshop Zoeva.de!  Hier kocht ik mijn Bamboo Brush Set, maar ze verkopen nog veel meer mooie producten, voor een mooie prijs. De reviews op de beautyblogs liegen er niet om: de pigmentatie en kwaliteit zijn heel hoog en de prijs zeer betaalbaar. Ook fijn om te weten: toen ik mijn kwastenset bestelde had ik hem amper 2 dagen later in huis dankzij UPS. Ik ben een grote fan ;-)
Boozyshop is één van de eerste beauty webshops in Nederland en ik koop al jaren bij ze. Ze hebben een uitgebreid assortiment en de eigenaresse Maaike is super aardig! Hier verkopen ze ook merken als Sleek en Essie, die normaal best moeilijk te verkrijgen zijn. En Maaike heeft de nieuwste collecties ook nog eens snel in huis! 


Nog zo'n fijne shop is Alice & Jo havessentials. Ik ken deze beautystore al jaren en ze verkopen net als Boozyshop veel exclusieve merken, waaronder Barry M en EOS. Ik vind deze webshop vooral leuk omdat er altijd wel een nieuw merk te ontdekken valt, ze hebben altijd wat bijzonders. En de prijzen vallen ook reuze mee, dus je kunt met een gerust hart beauty shoppen. 

 
Nog een internationale favoriet is de Amerikaanse webshop Brigette's Boutique. Mijn adresjes voor MAC make-up en andere exclusieve merk make-up. Ik heb daar een Estée Lauder palette gekocht, evenals een MAC eyeliner en een Lâncome palette. De prijzen zijn niet erg hoog (al ligt het er wel aan wat je neemt) en je kunt ook bij deze shop oude limited edition collecties vinden zoals die van MAC. Lees het artikel hier wat ik eerder over deze shop schreef.



Behalve fashion, kun je bij Nelly.com ook terecht voor geweldige make-up! Zo hebben ze exclusieve merken als Too Faced en Urban Decay. Ik kan uren browsen door het assortiment. Ook een leuke webshop om nieuwe producten uit te proberen, want ze hebben veel onbekende merken. En dat is niet alles, want ze verkopen ook huid- en haarverzorgingsproducten.

Tot zover even mijn favorieten op het gebied van beauty.
Ik ben benieuwd: wat zijn jullie favoriete beautyadresjes op het web? Waar koop je het meeste?

Stay tuned!

1 opmerking:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...