woensdag 16 november 2011

New In: High Heels

Vorig jaar wilde ik al dolgraag deze jaren 30' inspired schoenen hebben. Maar ik was te laat en ik kon ze nergens meer krijgen. Nu ik ze weer in de winkels heb zien liggen heb ik geen moment getwijfeld. Deze beauties moesten het gewoon worden. Ik heb veel hoge hakken, voornamelijk pumps en laarzen, maar echte booties zoals deze, die had ik nog niet!



Ik heb ze laatst nog allemaal geteld en ik heb nu zo'n 30 paar schoenen in de kast staan. Niet mega veel, zeker als je bedenkt dat ik daar ook sandaaltjes bij heb opgeteld. Vroeger maakte ik nog wel eens de fout door hakken te kopen die niet lekker zaten. Of schoenen waarvan de kwaliteit iets te wensen overhield, waardoor het eigenlijk meer mooie hakken waren voor die momenten waarop je weet dat je vrijwel alleen maar hoeft te zitten.


Tegenwoordig ben ik een stuk kritischer en gaan ze alleen mee naar huis (of per post) als ze écht lekker zitten. Deze hakken zitten erg lekker en ze staan leuk bij zowel rokjes als broeken. Ik vond vooral de kleur erg mooi, zo'n diepe cognac-kleur. De schoenen zijn van echt leer, zowel de buitenkant als de binnenkant.

Ik denk dat deze hakken en ik nog fijne momenten gaan beleven. Sowieso heb ik goede herinneringen aan sommige schoenen, ik heb altijd moeite om er een paar weg te gooien. Hebben jullie dat ook?

Anyway, just wanted to share this with you! Wat vinden jullie van deze hakken?

4 opmerkingen:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...