woensdag 21 september 2011

Nail Trend: Magnetic Nail Polish


Na glitter nagellak en metallic lakjes is het tijd voor een nieuwe trend. Gespot op vele buitenlandse blogs en websites: magnetic nail polish. Op het eerste gezicht lijkt het op gewone nagellak maar wanneer het in aanraking komt met magnetische objecten ontstaan er coole patronen op het lakje.

Er wordt gefluisterd dat de grote cosmeticabedrijven op dit moment hard werken aan eigen versies voor komend jaar. Ik vind het een ontzettend gaaf effect, het lijkt een beetje op de Universe Nail Trend, waar ik hier al eerder over schreef.



In het filmpje hieronder wordt beschreven hoe het lakje werkt. Negeer het verkooppraatje, maar het effect is wel heel gaaf! Ik vind het vooral heel leuk dat je met verschillende magneetjes andere patronen kunt creƫren.



Wat vinden jullie van deze trend? Gaat het 'm worden of vinden jullie er niets aan?
Love to hear your thoughts :-)


Liefs,
Stay tuned,



Bloglovin' | Twitter |

6 opmerkingen:

  1. Ik vind dat het er erg mooi uit ziet Zou het zelf echt wel dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het idee wel grappig...zou het zelf ook dragen
    groetjes LindaB

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het wel mooi, ik had ook zo'n magnetische nagellak van Essence met de speciale magneet maar deze werkte helaas niet. In dit filmpje werkt het wel heel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...