donderdag 22 september 2011

Hunkemöller Beautylijn

 

Hunkemöller staat bekend om z'n mooie lingerie setjes en fijne badkleding. Het van oorsprong Nederlandse bedrijf blijft manieren vinden om zichzelf opnieuw uit te vinden en te vernieuwen. Wat is er nou verleidelijker behalve lingerie? Juist, cosmetica. En daarom komt Hunkemöller met een eigen cosmeticalijn!

Je verleidelijk, op en top vrouw voelen begint volgens Hunkemöller met een mooi setje en natuurlijk een mooi verzorgd uiterlijk. De lijn zijn gericht op instant sexyness om de mooiste vrouwelijke eigenschappen voorop te stellen. Beautylovers kunnen hun hart ophalen, want de lijn is uitgebreid. Van parfum tot nagellak, de producten in de lijn zijn allemaal afgestemd op een compleet verzorgd voorkomen. Hunkemöller heeft hierbij hulp gekregen van het cosmeticagigant Maesa.


De geuren zijn sexy en sensueel van bloemige tot fruitige aroma's. De lijn bevat drie kleuren lipgloss (€3,99) die ieder een fruitige geur en smaak bevatten. Een rode lipgloss, een soort van nude/metallic roze lipgloss en een donkerroze kleur lipgloss.

Er zijn tevens vier kleuren nagellak (€3,99) in de kleuren taupe, paars, rood en zachtroze. Met het sexy make-up palette kun je gemakkelijk een zwoele ooglook maken. Dit palette is verkrijgbaar in de roze en zwarte variant (€9,99).

De rest van de beauty lijn bestaat uit een home diffuser ( €14,99 - soort van geurstokjes), Shower gel (€7,99), Body lotion (€7,99) Eau de Toilette (€17,99) en Lip Balm (€3,99)

Ik ben persoonlijk erg benieuwd naar de pigmentatie van het palette. Ik vind het best handig dat Hunkemöller nu ook cosmetica gaat verkopen, vaak is 't hetgeen wat je snel koopt nadat je lingerie hebt aangeschaft. Ik ben benieuwd waar de home diffuser naar zal ruiken, hopelijk niet als een gemiddelde luchtverfrisser, haha.

Wat vinden jullie van de collectie? En kopen jullie vaak lingerie?
Ik zelf koop het weinig. Ik vind het overigens wel heel leuk om te kopen, maar op de één of andere manier weet ik toch altijd mijn geld aan andere dingen uit te geven. Hoe zit dat met jullie?

Liefs,
Stay tuned,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...