woensdag 11 mei 2011

Mannen reviewen ook!


Jullie kennen vast allemaal al wel honderden YouTube-goeroes die elk hun eigen ding laten zien via hun channel. Reviews, tutorials, what's in my bag, noem het maar op. Maarrrr er zijn ook mannen die het leuk vinden om filmpjes op te nemen over ehm vrouwenonderwerpen?! om te vertellen welke producten zij goed vinden, wat er in hun tas zit en dergelijke. Bij toeval kwam ik op het kanaal van zo iemand. Meet Dan, hij heeft zijn eigen kanaal op YouTube genaamd MallowReviews. En er zitten heel grappige filmpjes tussen!




Haha, hij is echt onwijs grappig. Helaas voor dames die 'm leuk vinden: hij speelt volgens mij voor het andere team. Yeah, pretty sure, he does. In dit grappige filmpje laat hij zien wat hij met zich meedraagt in zijn tas. En dat verschilt enorm van wat er in die van onze zit natuurlijk! Toch is het hilarisch om te zien op welke manier hij dat doet.



In dit filmpje laat hij zien wat hij tijdens zijn shopping spree heeft gekocht. Haha, dat is nog eens wat anders dan lipsticks en oogschaduws! Ik denk alleen wel dat als je vijf van dit soort filmpjes achter elkaar kijkt, dat je er gek van word, maar voor alsnog vind ik het echt ontzettend grappig!


Meer gekke filmpjes kijken? Surf dan naar Dan's kanaal.

Kennen jullie zelf nog leuke, grappige mannelijke YouTube goeroes? Ik ben benieuwd!!

2 opmerkingen:

  1. haha, wat leuk! hem kende ik nog niet (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahahah second video is amazing!
    hope you'll follow me so i'll do the same
    xoxo


    www.syriouslyinfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...