maandag 21 maart 2011

Seeing Red


Het is al een tijdje geleden dat ik een look heb gemaakt. Eén van de mooiste looks vind ik zelf is rode lippen. Simpel, klassiek en erg mooi voor een feestje. Vandaag laat ik jullie een rode lippen look zien die ik laatst droeg.



Zoals je begrijpt, ligt de focus bij deze look op de lippen. Vandaar dat ik niet ingewikkeld heb gedaan over de ooglook. Wat je hier ziet is gewoon een simpele zwarte eyeliner van Rimmel met heel veel mascara. Als ik naar een speciaal feest zou gaan zou ik er misschien nog nepwimpers bij doen, maar voor overdag vind ik dat een beetje té extravagant. Ik ben dol op eyeliner, al gebruik ik normaal gesproken liever bruine eyeliner. Zwart is zelfs voor mij een beetje een risico, omdat dat al snel hard staat in je gezicht, zelfs bij mijn donkere haar. Toch vind ik zwarte eyeliner klassiek en mooi staan bij een look als deze.



Dan de lippen. Ik heb eerst een lippotlood van John van G gebruikt om de contouren van de lippen goed vast te leggen. Vervolgens ben ik de lippen gaan inkleuren met MAC Lustre B50 in de kleur Cockney. Ik heb 'm al een tijdje maar ik heb 'm nog niet zo ontzettend vaak gebruikt. Zoals je van MAC lippenstift kan verwachten smeert deze fijn en royaal uit en geeft je lippen extra verzorging. En natuurlijk ben ik helemaal weg van de kleur. Het is niet de meest donkere tint rood, al is hij in het echt wel roder en opvallender dan op de foto's.



Complete look:

Face:
MAC NC37 / Pupa ultra smoothing foundation 05

Benefit High Beam highlighter
Chanel bronzer


Eyes:
Rimmel Glam Eyes black
Maybelline Define A Lash 


Lips:
John van G. Lippotlood

MAC Lustre B50 Cockney

5 opmerkingen:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...