dinsdag 22 maart 2011

Mini Shoplog: Rituals + Dior Addict!


Genieten jullie ook zo van het heerlijke weer? In Nederland schijnt het zonnetje en ik krijg spontaan zin in ijsjes, zomerjurkjes en mooie beautyspulletjes! Gisteren bracht ik een bliksem bezoek aan de mooie stad Arnhem. Heel veel tijd om te shoppen was er helaas niet, maar ik heb nog wel twee mooie aankoopjes weten te scoren. 


Zo heb ik mijn favoriete bodyscrub van Rituals meegenomen, de Sakura Scrub, want die was op. Ik hier een review over geschreven, lees 'm hier.
En heb ik een heel mooie lipstick gekocht die je ongetwijfeld wel veel voorbij hebt zien komen. Ik heb het natuurlijk over de Dior Addict lipstick waar Kate Moss momenteel voor modelleert. Morgen meer foto's en info! 


 Have a lovely day!

3 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je geshopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen! Ben alvast benieuwd naar je review van die Rituals scrub :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Liesewiesje, Thnx! Ik was even vergeten een linkje erbij te zetten, maar ik heb de Rituals scrub al een keer gereviewd. Er staat nu onderaan in de tekst een link.

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...