zaterdag 5 maart 2011

New In: Mulberry-like Alexa Bag


Hij is eindelijk binnen: mijn Mulberry Alexa look a like van Vilja.nl! Onlangs bestelde ik 'm en ik kreeg hem afgelopen week binnen. Ik ben er superblij mee, al is hij wel heel groot en had ik mezelf beloofd voortaan kleinere tassen te kopen. Zullen we even een kijk en vergelijk onderzoekje doen? Kijk mee!

 

De Mulberry Alexa bag is vernoemd naar de Britse it-girl en presentatrice Alexa Chung. Zij presenteert in Engeland het programma It's On With Alexa Chung op MTV. En ze is ook nog eens freelance redactrice voor het modeblad Vogue. Niet gek dus dat Mulberry deze tas aan deze veelbelovende dame opdroeg. Hieronder zie je een foto van het origineel (de échte Mulberry Alexa dus).

Click on the picture to enlarge.
 En dan zie je hieronder mijn 'precious'. Hoewel hij niet van echt leer is zoals het origineel, lijkt hij verder wel enorm veel op de echte Mulberry Alexa. Het grappige is dat H&M dit seizoen ook een tas in hun collectie heeft die enorm veel weg heeft van de Mulberry Alexa. 




Wat ik fijn vind is dat hij lekker groot is en de kleur is ook heel handig, cognac past overal bij. Maar de grootte heeft ook zo z'n nadelen, want ik zal hem niet zo snel mee neem voor een avondje uit. Ik vind het fijn dat er een groot hangsel aan zit, zodat ik hem ook zijdelings (gekruist dus) kan dragen. Aan de achterkant zit ook nog een rits met vakje voor extra opbergruimte. De inhoud van de tas bestaat uit twee grote vakken.






Best grappig: ik zag dat deze tas na twee dagen alweer was uitverkocht! Hij is trouwens verkrijgbaar in meerdere kleuren. Wat vinden jullie van de tas? Yay of No way?

3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem echt prachtig ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag mijn Alexa/bag binnengekregen! In de kleur creme! Thanks voor de tip! Geweldig is de tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Nadya Ah creme is ook een mooie kleur! Veel plezier ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...