vrijdag 4 maart 2011

Event: M.A.C. Wonder Woman



Onlangs kreeg ik een heel leuke invite! Of ik (en heel veel andere bloggers) wilde komen voor de preview van de M.A.C. Wonder Woman Collection. Ofcourse!  Dus reisde ik af naar Amsterdam voor een gezellig avondje met mede-bloggers om de collectie van M.A.C.'s Wonder Woman te bewonderen!
Ik heb bijna alle bloggers van Twitter wel gezien of herkend. Bij binnenkomst kregen we een blauw champagne drankje, terwijl boven alles werd klaargezet. Toen we eenmaal boven kwamen werden we opgewacht door de M.A.C. make-up artists en alle Wonder Woman producten. Het was trouwens behoorlijk dringen, want de M.A.C. pro store in Amsterdam is helemaal niet zo groot. De make-up artists gaven ons allemaal een touch up met de mooie producten van de Wonder Woman collectie. En miss Wonder Woman herself was er ook!



Zoals je kan zien was ze echt heel stoer opgemaakt. En dat haar! Het was een beetje omhoog getoupeerd, I like it! We mochten alle producten bekijken en swatchen en ik was echt zwaar van onder de indruk van wat ik zag. Zo werd ik helemaal verliefd op de Eyeshadow Quad genaamd Valliant, (klik op de foto voor de vergroting):

Click on the picture to enlarge.
Ik ben dol op groene oogschaduw en deze quad is prachtig! Hij kost trouwens €41. Er waren nog twee andere oogschaduwpalettes, in het roze tinten en blauwtinten. Kijk mee naar de collectie!

Click on the picture to enlarge
Click on the picture to enlarge.
Click on the picture to enlarge.

Ik heb de Wonder Woman Eyeshadow Quad Valliant (€41) geswatcht (met hulp van Natascha van Beautytas). Zoals we van M.A.C. gewend zijn weer prachtige tinten met heel veel pigment!




Ik zelf kreeg ook een touch up van één van de M.A.C. make-up artists. Ze bracht bij mij de Lipglass 'Wonder Woman' op, een rode kleur lipgloss met een zachte parelachtige glans. Ik was er helemaal weg van! Wat vinden jullie? De Wonder Woman Lipglass kost €20,50.

Click on the picture to enlarge. Linksbovenaan: Wonder Woman Lipglass.
 Het was echt super gezellig! Niet alleen heb ik heel veel andere lieve bloggers ontmoet zoals VeraCamilla, Linda van Beautytreat, Natascha van Beautytas, Caroline van In de Watten, Serena Verbon van Beautylab en heel veel andere lieve bloggers. De hele avond vond ontbrak het ons aan niks. Ook niet aan de nodige lekkere hapjes!




 Al met al een super gezellige avond! Dank aan het pr-bureau voor de uitnodiging en bedankt M.A.C. Cosmetics

Wat vinden jullie van de Wonder Woman collectie?

7 opmerkingen:

  1. Leuk geschreven en cool dat je me noemt joh!
    Jij heb ook mooie foto's gemaakt :D

    Heb je nog iets van de collectie gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nope, ik ben even aan het sparen. Maar ik was echt bijna verleid om de lipgloss te kopen! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je voor dit MAC-event bent uitgenodigd! Valliant ziet er idd mooi uit! De Pink Power MSF lijkt me ook heel mooi en ben ook benieuwd naar de Mighty Aphrodite blush. Ik ga morgen ff 'n kijkje nemen bij de MAC counter in Den Haag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @KelleBelle, ben benieuwd waar je mee thuis komt! Veel plezier! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Roos, wordt denk ik "kijken, kijken, niet kopen"... I like MAC, maar m'n portemonnee niet... maar goed 'n bezoekje aan MAC is altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat jullie elkaar zo ontmoet hebben allemaal! Ziet er gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...