vrijdag 17 december 2010

NOTD: OPI It's All Greek To Me + OPI Nieuws


Ik houd van roze lakjes, van lichtroze tot fel fuchsia roze zoals deze. It's all lovely to me. Zoals jullie misschien wel hebben gehoord is cosmeticabedrijf Coty de nieuwe eigenaar van OPI, één van de beste nagellakmerken ter wereld. Vandaag show ik jullie één van mijn favoriete roze lakjes: OPI It's All Greek To Me!

Eerst nog even een nieuwtje: OPI heeft een prachtige limited edition lakjes ter ere van de film Burlesque met Cher en Christina Aguilera. De lakjes zijn geïnspireerd op de film, die veel show, spektakel, veren en glitters bevat. Bekijk hieronder de trailer!





Dit zijn de Burlesque-lakjes van OPI.

Je kunt deze prachtige glitterlakjes kopen bij de betere parfumeries en ze kosten €13,95. Ik heb trouwens een setje van de Burlesque-lakjes van OPI gewonnen op Jamiesblog! Thnx meid!


Even terug naar de NOTD. Ik ben verliefd op dit lakje! Het is een matte fuchsiaroze kleur. Het fijne van de nagellakjes van OPI is dat het kwastje breed is en de dekking fantastisch. Slechts één laagje is al voldoende voor een zeer goede dekking. Verder blijft de nagellak lang zitten en droogt hij snel op.



De prijs van dit lakje is €13,95 en is te koop bij Sephora en andere betere parfumeries.
Houd jij van roze nagellakjes?

1 opmerking:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...