maandag 15 november 2010

NOTD: Bourjois 1 seconde nagellak

Ik ben al een tijdje op zoek naar de perfecte rode nagellak. Donkerrood, maar wel chic. Dit weekend kocht ik een lakje van Bourjois in een mooie rode tint, omdat ik zulke goede verhalen lees over de lakjes van Bourjois. Maar is die zo goed als dat hij belooft?

Ik zie het al helemaal voor me: een nieuwe LBD voor de feestdagen, zwarte bijpassende pumps en knalrode nagels en ditto lipstick. Classic combination: it can’t go wrong. Al enige tijd hoor/lees ik goede verhalen over de lakjes van Bourjois. Dat vraagt om een nadere inspectie van deze beauty addict!

Vol goede moed toog ik naar de Etos en ik kwam thuis met Bourjois’ 1 seconde nagellak kleur T8 Rouge. Het kwastje is breed waardoor het goed uitsmeert en ik was verbaasd over de goede dekking. Slechts één laagje volstond al voor een mooie dieprode kleur. Maar de zekerheid lak ik m’n nagels altijd twee keer. Mooie kleur, fijn in gebruik… kan niet misgaan toch? I wish…


Ik kwam erachter dat het lakje dan misschien wel snel droogt en je het gemakkelijk aanbrengt, het is er ook zo weer af. En dan bedoel ik: krasjes, stukjes eraf en zelfs vingerafdrukken op plekjes waar het lakje toch niet zo goed is gedroogd. Jammer. Want voor de rest vind ik ‘m heel fijn, vooral de kleur is prachtig.

Ik ga het nog eens uitproberen met een heel goede topcoat, maar helaas is het niet de kwaliteit waar ik op hoopte. Leuk voor af en toe dus, maar niet als je een aantal dagen zonder opnieuw lakken wil doorkomen. Iets wat met OPI vaak wel lukt…

EDIT: Het gaat er echt verschrikkelijk moeilijk vanaf! Ik heb het eraf (geprobeerd) te halen met mijn Trind Nagellak remover en het was een drama. Overal rood, net alsof er overal bloed lag. Pas daar dus mee op! Ik vond het een flinke tegenvaller!

Is het iets voor jou? Wat zijn jouw ervaringen met de nagellakjes van Bourjois?

1 opmerking:

  1. Best een mooie kleur :) Heb zelf nog geen ervaring met nagellakjes van Bourjois :)

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...