woensdag 17 november 2010

Aanrader: Libelle Acadamy!


Stel je wilt wat nieuws leren zonder gelijk een heel carrièreswitch te willen maken. Of je bent juist op zoek naar een nieuwe uitdaging waarvan je stiekem heel graag je beroep van wilt maken. Of je nu een droom hebt of er één zoekt, bij de Libelle Acadamy kun je ‘m misschien uit laten komen. Het tijdschrift Libelle zette namelijk in samenwerking  met de Volksuniversiteit haar eigen acadamy op!




Bij de Libelle Acadamy valt er genoeg te leren, zo zijn er drie varianten: workshops, cursussen en online leren. Workshops duren een halve dag, cursussen worden verdeeld over drie dagen en online leren lessen kun je voltooien in 90 dagen. Ik ben enthousiast! Sowieso geloof ik altijd dat je nooit, maar dan ook nooit uitgeleerd bent!

Maar… dan moet je er natuurlijk wel tijd voor hebben! Mijn interesse gaat daarom vooral uit naar de online leren lessen: Je Eigen Webshop starten en Woonstylist worden. En trouwe bezoekers raden het vast al: ik zou heel graag de cursus woonstylist willen gaan doen, om zo toch nog een beetje mijn oude droombaan (binnenhuisarchitect) waar te maken.

De prijs valt reuze mee: het kost €32,95. En het voordeel van zo’n online cursus is dat het niet snel vol zit zoals een echt cursus. Wat kan je zoal nog meer doen? Beter communiceren, website bouwen, verhalen vertellen, moodboard maken en nog veel meer… Kijk voor het complete aanbod op de site: libelleacademy.nl! Let op: de cursussen en de workshops zijn duurder dan de online lessen, de prijzen liggen hiervoor rond de €99.



Komend voorjaar ga ik Italiaans leren (op een echte taalschool in Utrecht) en de online lessen woonstylist volgen!


Wat vind jij van het aanbod? Lijkt het jou iets om zoiets te doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...